Pytania odpowiedzi

Witamy w dziale "Pytania oraz odpowiedzi".

Postaramy się odpowiedzieć na najczęściej zadawane pytania. W razie dodatkowych pytań, prosimy o kontakt telefoniczny bądź e mailowy.

Ile czasu potrzebuje Beads.pl na wysłanie paczki?

Paczki wysyłane są kurierem Poczty Polskiej. Zazwyczaj czas potrzebny na dostarczanie paczki to dwa dni od momentu zaksięgowania wpłaty. Możemy również wysłać paczkę po otrzymaniu potwierdzenia przelewu lub wysłać za pobraniem. Wtedy skracamy czas realizacji zamówienia.
W przypadkach pilnych, prosimy kontaktować się telefonicznie. Każda paczka posiada nr w systemie Poczty Polskiej oraz jest śledzona.

Nie mogę zrealizować zamówienia, system nie pozwala przejść do następnego kroku?


Jeżeli nie mogą Państwo przejść do kolejnego kroku, prosimy o sprawdzenie, czy przy nazwie produktu nie znajdują się trzy czerwone gwiazdki.Oznacza to brak produktu na magazynie, w ilości jaką Państwo zamawiają. Prosimy o zmniejszenie ilości lub zrezygnowanie z zakupu tego produktu. Często bywa, że klienci spędzają w zakładce koraliki, czy też półfabrykaty długi okres czasu, stan magazynu zmienia się i bywa, że klient wykupił dany produkt, a nasze zakupy nie mogą zostać sfinalizowane. Prosimy wówczas o kontakt z nami. Sprawdzimy, kiedy produkt będzie dostępny oraz udzielimy wszelkich informacji.

Zamówienia łączone, czy ponoszę dodatkowe koszty za wysyłkę?

Czasami zapominamy dosłownie o jednym koraliku czy jednej bazie do pierścionka i musimy rozpocząć nowe zamówienia. Proszę się nie przejmować kosztami wysyłki. Jeżeli przesyłka nie jest w drodze do Państwa lub nie została opłacona, zawsze możemy połączyć jedno, a nawet kilka zamówień w jedną paczkę. System na końcu składania zamówienia zapyta Państwa o rodzaj dostawy. Prosimy wybrać opcję ”zamówienie łączone”. Wówczas nie zostanie naliczona opłata za przesyłkę.

Czy mogę kupić dzisiaj produkty a otrzymać zamówienie w określonym czasie np. za tydzień?

Często jest tak, że klienci naszego sklepu są w podróży i nie będą w stanie odebrać paczki, a zależy im, aby została dostarczona na czas. Oczywiście jest to możliwe. Wystarczy, że podadzą Państwo przedział czasowy, w jakim paczka ma być doręczona,  informacje można wysłać emailem.

Ile kosztuje przesyłka zagraniczna?

Ponieważ, chcemy jak najbardziej precyzyjnie podać cenę wysyłki zagranicznej, musimy znać adres oraz wagę. Najlepiej jak Państwo złożą zamówienie. My przygotujemy niezwłocznie paczkę oraz sprawdzimy koszt dostawy i uzgodnimy z Państwem najlepszą opcję. Paczki zagraniczne wysyłamy zawsze priorytetem, podajemy również nr nadania. Cały proces przebiega szybko i sprawnie.

Czy cena dotyczy jednej sztuki czy całego opakowania?

Informację odnośnie ilości produktów są podane w opisie produktu, jeżeli nie ma takiej informacji, cena dotyczy jednej sztuki. W razie dodatkowych pytań, prosimy o kontakt telefoniczny lub e mailowy.

Czy można uzyskać rabat w sklepie Beads.pl?
 
Dla naszych klientów przygotowaliśmy rabaty, których wysokość zależy od sumy zamówienia. Rabaty wyglądają następująco:

Zakupy 300-500 zł - 3%
Zakupy 500-700 zł- 5%
Zakupy 700-900 zł- 7%
Zakupy 1000 zł- 10 %
Zakupy powyżej 1000 zł rabat jest ustalany indywidualnie.
 
Czy warto zapisać się do Newslettera, biuletynu?

Biuletyn jest formą kontaktu, z naszymi klientami. Komunikujemy się z Państwem tylko w ważnych sprawach,  kiedy mamy do zaoferowania nowe produkty oraz ciekawe promocje. Nic na pewno Państwa nie ominie. Gorąco zachęcamy do członkostwa.

Tworzenie biżuterii, gdzie mogę znaleźć kurs, tutorial, zasięgnąć informacji?


Specjalnie dla naszych klientów prowadzimy blog, na którym zamieszczamy wiele informacji, o tworzeniu biżuterii. Wiele prac publikowanych na naszym blogu pochodzi od naszych klientów. Zachęcamy do zaglądania na nasz blog oraz inspirowania swoimi pomysłami innych.

Problemy techniczne, strona wolno działa, nie mogę zrealizować zamówienia. Do kogo się zgłosić?

Nasz serwis, zawiera wiele pozycji i działa prawidłowo. Jednak zdarzają się problemy jak z każdym systemem informatycznym. Będziemy wdzięczni za zgłoszenie emailowe bądź telefoniczne na jeden z naszych numerów. Niezwłocznie będziemy reagować aby usunąć usterkę bądź znaleźć rozwiązanie zastępcze oraz dostarczyć zamówienie z koralikami oraz produktami do produkcji biżuterii na czas.

Posiadam kupon rabatowy, gdzie mam go wprowadzić?

Kupony rabatowe na zakup biżuterii oraz produktów w promocyjnych cenach jest możliwe po wprowadzeniu kodu. Miejsce do wprowadzenia znajduje się w zakładce koszyk. Poniżej listy produktów znajdą Państwo miejsce na wprowadzenie kodu, po zaznaczeniu ”użyj kod kuponu”.

Bony podarunkowe na zakup koralików i innych produktów.

Wprowadziliśmy dla naszych klientów bony podarunkowe. Jest to idealny pomysł na prezent. Często godzinami przeszukujemy internet aby znaleść odpowiedni prezent. Karta rabatowa jest idealnym rozwiązaniem. Zakup karty może być dokonany na dowlną kwotę. To ty decydujesz jaka będzie kwota zkupów. Kupując bon podarunkowy masz pewność, że osoba będzie zadowolona z zrobionych zakupów. Bon jest wielkości karty płatniczej.

×
×
×
×
×
×
×